Na, ma jött el a napja, hogy csináljak egy blogot, mert időnként akad ez-az, amit leírnék, hátha segít másnak, majd egyszer a jövőben. Sajna minden témában csillió-billió fórum létezik, így nehéz egy-egy megoldást megosztani, vagy éppen kikeresni azt, hogy hol lehet érdekes, amit épp felfedeztem vagy csináltam. Egyébként így könnyebb érdekességet közzétenni, nyavajgást publikálni, ilyesmi. Legalábbis eddig nekem úgy tűnik. Így majd a hegy jön Mohamedhez. Vagy nem, de én megteszem, ami tőlem telik.

Ha bárki rá nézve sértő megjegyzést talál, jelezze, és én módosítom/törlöm (bár még nem tudom hogyan működik ez az egész, asse tudom, lehet-e módosítani, törölni). De legalábbis mindent elkövetek, hogy mindenkinek jó legyen a végén.

Szerző: GalloG

komment

Címkék: jómagam

A bejegyzés trackback címe:

https://gallog.blog.hu/api/trackback/id/tr551262004
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása